پسربلاو دختر طلا

کارهای جدید پرنسسم و جوجو

1391/5/5 14:17
نویسنده : sahar
401 بازدید
اشتراک گذاری

امروز گل پسر مامان روزه گرفته الهی قربونت برم مامانی بغل

دیشب خونه خاله مونا مامان آوای بلا دعوت بودیم اونجا چون علیرضا و نگین روزه بودن و گفتن روزه کامل گرفتن تو هم به بابا حمید گفته بودی که میخوای امروز روزه بگیری و بعد هم به من گفتی که بابا اجازه داده و من هم قبول کردم حالا از صبح که خواب بودی تا ظهر ظهر هم با اصرار من چند قاشق غذا خوردی میترسم اذیت بشی گل پسرم ولی فقط دو سه قاشق خوردی و میخوای تا افطار چیزی نخوری عزیزم خدا کنه اذیت نشی و خدای مهربون کمکت کنه قلبفرشتهماچ

پرنسس هم که دیشب خونه خاله مونا از خاله فاطمه من آدامس گرفتی و شروع کردی به جویدن وایییییییییییییییی خیلی خوشگل میخوردیش باورم نمیشد اینقدر قشنگ ادامس رو بجویی بعد هم با کلی ذوق به همه نشون میدادی و غششششششش غشششششششش میخندیدی که یعنی ببینید من یه چیز جدید دارم میخورم نیشخند

و یه جمله خوشگل هم میگی عزیزمممممممم میگی آ آ آ آ آب بیده ( آب بده ) واییییییی مامانی خیلی خوشگل میگی نفسمممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
6 مرداد 91 18:32
خدا براتون نگه شون داره. چه شیرین کاری هایی میکنه این دختر بلا