پسربلاو دختر طلا

همسر نازنینم

1392/8/17 2:53
نویسنده : sahar
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

آن گاه که با توام 

چو گلی هستم که گلبرگ های زندگی را شکوفا میکند 

آن گاه که با توام 

چون امواج دریا هستم 

که توفنده و سرکش بر ساحل میکوبند.

آن گاه که با توام 

گویی که هر آنجه زیباییست مارا در برگرفته است .

اینها تنها ذره ای ناچیز از احساس والای با تو بودن است .

شاید واژه ی عشق را ساخته اند

تا احساسی چنین عمیقو هزار سو را بیان کند .

اما باز هم این واژه کافی نیست 

با این همه چون هنوز بهترین است 

بگذار بگویم و باز بگویم که عاشقتم عاشقتم عاشقتم 

وقتی میگویم دوستت دارم 

شاید تصور کنی که تنها چند واژه ساده را درکنار هم گذاشته ام 

. جمله ای را بیان کرده ام 

اما..............

این تنها یک جمله نیست !

دنیای لبریز از رویاهای سبز و سرخ !

همین جمله کوتاه !

آری همین چند واژه خود کتابیست سرشار از معنا !

بی تو زندگی من به سردی می گراید و چشمانم بی فروغ می گردد!

دوستت دارم یعنی قلب من منزلگاه توست 

و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی را تنها لایق تو می دانم .

دوستت دارم 

دوستت دارم یعنی بدون تو زندگی برایم بی معناست 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)