پسربلاو دختر طلا

سارا و شیرین کاریهاش

1392/8/17 2:37
نویسنده : sahar
505 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز اومدم وبت رو آپ کنم با عکس و تعریف از شیطونیهای جدیدت

اول اینکه شما از نوزادی کلا پستونک دوست نداشتی و از وقتی از شیر گرفتیمت تازه بهش علاقه پیدا کردی اونم فقط برای بازی کردن میخوردی.حالا بعد از گذشت یکسال دوباره چند وقتیه بهونه پستونک یا به قول خودت(پیسکونک) رو میگیری و برای هر کس رو ببینی ازش میگیری و قسمت خنده دارش وقتیه که باباحمید برات یه عروسک خرید که پستونک داره و شما چند شب پیش اومدی پیش من و عروسکت رو دادی دستم و گفتی پیسکونک و من گفتمم این برای نی نیه نمیشه بخوریش و سفته و شما با اصرار گفتی که بده پیسکونک نی نی رو بده گفتم نمیشه نمیتونم بکنمش و شما گفتی مکم  یعنی محکم بکنش و بدش و من بازش کردم و با ذوووق فراوون شروع کردی به خوردنش نزدیک یک ساعتی شما اون پستونک پلاستکیه سفت رو خوردی و باهاش سرگرم بودی.

و کار جدید دیگه اینکه خونه مامان راضی شما کابینتی که توش دمپایی و صندل هاست رو خالی میکنی و خودت میری اونجا میشینی و بسیار از این کار هم لذت میبری .

عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)