پسربلاو دختر طلا

امیر سهیل و انار

1392/8/17 2:45
نویسنده : sahar
459 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جوجو تو مدرسه آموزش درس ا (با فتحه ) داشت و قرار شده بود من براش اناز درست و برای بچه های کلاسش ببره خیلی ذوق داشت و من شب قبلش براش درست کرده بودم و صبح با ذوق فراوون با خودش برد

این یه نمونه انار از 36 تا

 

 

 

انار کل کلاس

انار سارا که حساااااااااااااااااااابی پوست مامان رو کند تا مامان اونا رو درست کنه و البته یه دور همه رو تاپ سوار کرده و تاپ تاپ عباسی رو براشون خوند .و من مداااااام یاد شعری که مامانم برای خواهرم میخوند وقتی که من مدرسه میرفتم و خواهرم هنوز به سن مدرسه نرفته بود می افتادم و میخوندم براش

میرم مدرسه میرم مدرسه جیبام پره فندق و پسته

کوچولوی من غصه میخوره   که نمیتونه بره مدرسه

 

آآآآآآآآآآآخ یادش بخیر کودکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)