پسربلاو دختر طلا

امیر سهیل و درس علوم

1392/8/17 2:45
نویسنده : sahar
839 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش امیر سهیل جوجو باید تو دفتر علومش عکس موجودات زنده و غیر زنده رو میکشید .منم کنارش بودم که اگر سوالی داشت کمکش کنم دیدم شروع کرد به کشیدن یه کادر مثلا مستطیل البته کج و معموج بهش گفتم مامان باید موجود زنده رو بکشیا این چیه و خیلی محکم و حق به جانب گفت میدونم صبر کن خودم بلدم چی بکشم منم گفتم باشه بکش و بعد شروع کرد دوتا ادمک توی اون کادر کشید من با عصبانیت گفتم این قاب عکسه؟ گفت آره گفتم پس زنده نیست گفت همونه که بالای تخته کلاسمونه ومن گفتم عکس امام خمینی رو میگی اون عکسه و زنده نیست باید جون داشته باشه گفت میدونم اون خمینی مرده ولی اون یکی امام کنارشه زندست هر روز تلویزیون هم نشونش میده و من و بابا حمید ترکیدیم از خنده قربون اون توجیح کردنت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)