پسربلاو دختر طلا

آلبوم عکسهای امیر سهیل پسر بلا ( ودر ادامه مطلب پرنسس 15 دقیقه بعد از تولد )

1392/8/17 2:58
نویسنده : sahar
1,484 بازدید
اشتراک گذاری

این جا هم چند تا از عکسای شما گل پسر معروف به جوجو

پسر بلا در حال صخره نوردی مامانی ای کاش این کار رو فقط همین جا میکردی متفکر

عزیزم اینجا هم تو راه برگشت از شهریار هستیم و شما و علی رضای ندا جون از شدت خستگی به سرخیابون نرسیده خوابتون رفت یعنی شهید شدین خنده

 

اینجا هم خونه دوست بابا حمید آقای عصاران هستیم و این گل پسر هم امیر علی پسرشون هست که خیلی هم بلا ست 

گل پسر موتور سوار تو پارک ساعی (خانه کودک)

مامانی هزااااااااااااااااااااااااار بار گفتم این کارا فقط واسه تو پارکه استرس

اینجا هم طالقان هست و شما با پسر عموی مهربونت عرفان ژست میگرفتین واسه عکسایی که بابا حمید میگرفت ازتون 

 و اینجا هم که آوای بلا رو بغل کردین و حسسسسسسسسابی مغرورانه نگاه میکردی

 اینجا هم که برای تولدت حاضر شده بودی اخه قرار بود خونه مامان راضی برات تولد بگیریم چون مامان تو دلش نی نی داشت و براش سخت بود خجالت

حالا پرنسس خونه ما سارا خانوم 

عزیزکم شما تو تاریخ 23 اسفند سال 1389 به دنیا اومدی عزیزم شما هم به روش سزارین و البته چون شما هم کار داداش رو تکرار کرده بودین و البته یه کم هم میل کرده بودینناراحت مجبور شدن معده کوچولوی شما رو شستشو بدن و چند ساعتی تو دستگاه و تو ای سی یو نوزادان بستریت کردن که مامان خیلی غصه خورد و بابا حمید هم که میدونست من خیلی غصه میخورم اومده بود پیشت و ازت چند تا عکس گرفت و فیلم تا من هم خیالم راحت بشه و بتونم ببینمت و اولین عکست رو برای مامان اورد و واییییییییییییییییییییی عاااااشقت شدم بغل و بیشتر بی تاب دیدنت شدم . راستی داداش رو موقعی که میخواستم بیام بیمارستان بردیمش خونه مامان جون و گذاشتیمش اونجا و من خیلییییی دلم براش تنگ شده بود و خیلی میترسیدم که دیگه نبینمش ولی خدا رو شکر اتفاقی نیاتاد و استرس هایی بود که هر مادری موقع خداحافظی از بچه هاش تو همچین موقعیتی دارن و من هم داشتم 

این اولین عکس شماست تو دستگاه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)